Παρακάτω θα βρείτε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να κάνατε αλλαγή ή να επιστρέψετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν. Για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αποτελεσματικά μπορείτε να καλέσετε στο 2310 220690 δίνοντας απλά τον αριθμό και την ημερομηνία της παραγγελίας σας.

 

 

 

Α) ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

 

Σε περίπτωση που θελήσετε να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε, η αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερών συνοδευόμενο από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Επίσης απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η συσκευασία του προϊόντος να είναι στην αρχική κατάσταση που τη παραλάβατε δηλαδή χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν. Όλα τα εμπορεύματα θα επιθεωρούνται κατά την επιστροφή τους στην εταιρία μας.

 

Μπορείτε να επιλέξετε οποιοδήποτε αντικείμενο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας καλύπτοντας την οικονομική διαφορά που προκύπτει. Σχετικά με τα έξοδα αποστολής ο καταναλωτής αναλαμβάνει τη κάλυψη του συνόλου των εξόδων και της αποστολής του παλαιού προϊόντος και της παραλαβής του καινούργιου.

 

 

 

Β) ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

 

Η διαδικασία της υπαναχώρησης για το προϊόν που παραλάβατε προϋποθέτει η αλλαγή να πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερών και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Επίσης απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η συσκευασία του προϊόντος να είναι στην αρχική κατάσταση που τη παραλάβατε δηλαδή χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν της. Εφόσον πληρούνται τα παραπάνω κριτήρια η επιχείρηση οφείλει να επιστρέψει το χρηματικό ποσό στο πελάτη εντός 10 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή της δήλωσης υπαναχώρησης. Άμα η πληρωμή έχει εκτελεστεί μέσω πιστωτικής κάρτας , η εταιρεία οφείλει να ενημερώσει τη τράπεζα για την επιστροφή των χρημάτων στο καταναλωτή. Η πίστωση του ποσού στο λογαριασμό του πελάτη είναι υπό την ευθύνη της αρμόδιας τράπεζας χωρίς να φέρει ευθύνη η εταιρεία για τυχόν καθυστερήσεις. Όσο αφορά, τα έξοδα αποστολής ανεξαρτήτως της αξίας του προϊόντος ο καταναλωτής αναλαμβάνει όλα τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος καθώς θα επιβαρυνθεί και τα έξοδα που είχε προκαταβάλει η εταιρεία για να του αποσταλεί το προϊόν. Η εταιρεία δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα αποστολής στη περίπτωση υπαναχώρησης.

 

 

 

Γ) ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

 

Αν μετά την οριστικοποίηση της παραγγελίας σας θελήσετε να την ακυρώσετε θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, διαφορετικά σε περίπτωση που έχει φύγει ήδη το προϊόν από εμάς θα ακολουθήσετε τα βήματα της υπαναχώρησης.